Cum te poti promova in mediul online ca instalator sanitar autorizat

În prezent, deoarece concurenţa de pe piaţa este foarte mare, vă va fi mult mai uşor să vă promovaţi în mod eficient ca instalator. În felul acesta veţi ajunge la un număr foarte mare de clienţi care caută servicii din domeniul instalaţii sanitare şi puteţi să vă măriţi portofoliul de clienţi. Mediul online este tot mai accesat deoarece foarte mulţi clienţi caută online răspunsuri pentru toate problemele pe care le întâlnesc, inclusiv instalatori specializaţi. Vă prezentăm mai multe idei utile pentru a ajunge mai uşor la clienţii care vă caută.

Listări pe platforme şi directoare pentru instalator

Lucrările de instalații sanitare fiind o afacere locală, potențialii  clienți vă vor găsi prin listări în directoare de afaceri locale și astfel este esențial ca afacerea pe care o aveţi să fie listată în directoarele locale şi pe platforme aşa cum este şi Mesteri Locali – instalator. Nimeni nu mai caută acum în cataloage fizice şi în cărţi cu specialişti, aşa cum se întâmplă o dată cu cartea de telefoane pentru că este mult mai uşor să găsească totul online. Oamenii au schimbat modul în care caută companii şi se bazează mai mult pe directoare de afaceri de încredere.

Adăugarea afacerii în harta Google şi  în aceste directoare va crește încrederea potenţialilor clienţi în firmă pe care o aveţi și vă va crește șansele de a fi găsit cu ușurință de către client. Listarea pe Mesteri Locali de exemplu, vă ajută să vă promovaţi eficient serviciile şi produsele, datele de contact şi locaţia şi chiar vine cu facilitatea de a permite clienţilor să rezerve servicii online, direct prin intermediul platformei.

Optimizarea pentru  motoarele de căutare (SEO)

Optimizarea pentru motoarele de căutare (sau SEO, pe scurt) este o tehnică care funcționează prin adăugarea de cuvinte cheie relevante și conexe la conținutul site-ului vostru web. Acest lucru este cunoscut sub numele de optimizare pe pagină și include optimizarea titlurilor paginilor, metaetichetelor, etichetelor alt pentru imagine și crearea de conținut semnificativ și valoros în jurul serviciilor pe care le prestaţi.

Când cineva caută cuvintele cheie din industria în care activaţi, online, Google vă accesează cu crawlere site-ul web și găsește acele cuvinte cheie pe pagina pe care o aveţi și așa știe dacă site-ul este legat de căutare și dacă trebuie să îl afișeze în rezultatele căutării.

Găsirea cuvintelor cheie potrivite este foarte importantă. Dacă nu știți ce caută publicul vizat online pentru a ajunge la companii precum cea pe care o aveţi, nu vă veți clasa niciodată în termenii pe care clienţii îi căuta şi nu veţi fi vizibil.

Există câteva instrumente excelente de cercetare a cuvintelor cheie disponibile, care vă pot ajuta să găsiți cuvintele cheie potrivite la care ar trebui să lucrați. Sunt două instrumente foarte bune care vă vor ajuta să vă clasaţi bine pe Google ca instalator şi în zonă locală ca instalator Bucuresti sau instalator Timişoara, de exemplu:

  • Planificator de cuvinte cheie Google  (gratuit)
  • SEMRush (plătit)

Acum, întrebarea este, chiar dacă aveți instrumente care să vă ajute, cum alegeți cuvintele cheie pe care să le vizați, din acea listă lungă?

Utilizarea instrumentului Planificator de cuvinte cheie

  • Accesați Planificatorul de cuvinte cheie Google . Sau căutați termenul „Planificator de cuvinte cheie Google”
  • Daţi clic pe linkul Google Adwords care apare.
  • Conectați-vă la contul Google (Gmail). Dacă nu aveți o adresă de mail, puteți crea una gratuit.
  • Din meniul de sus, accesați Instrumente -> Planificator de cuvinte cheie
  • Din secțiunea care spune „Găsiți cuvinte cheie noi și obține date despre volumul căutărilor” selectați prima opțiune „Căutați cuvinte cheie noi folosind o expresie, un site web sau o categorie”.
  • Introduceți cuvintele cheie pe care le vizați, ca de exemplu instalator, încălzire în pardoseală, instalaţii sanitare, etc.
  • Sub fila „Idei de cuvinte cheie” veți vedea lista de cuvinte cheie pe care oamenii le caută și alte detalii legate de acesta.

 Întrebarea este ce cuvinte ar trebui să le selectați și să le folosiţi în conținutul site-ului  web. Dacă verificați lista de cuvinte cheie, există o coloană care afișează „Medie căutări lunare ”. Filtrați-le pe cele care au un volum lunar de căutare mai mare și o concurență mai mică. O competiție redusă înseamnă pur și simplu că este mai ușor să ajungeţi mai repede în primele poziții.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *